czwartek, 6 czerwca 2013

Wyniki konkursu urodzinowego (EDIT 06.06.13)



Wybór najprostszy nie był, bo każdy cytat coś w sobie miał, ale w końcu zdecydowałyśmy.
Najciekawszy rok czytelniczy będzie miała Kiziamizia :)
A potem godzina za godziną mijały i Tirian poczuł najpierw okropne pragnienie, później dotkliwy głód, a gdy nadszedł zmierzch - dojmujący chłód 
 C.S.Levis "Opowieści z Narnii. Ostatnia bitwa"
Jako, że cierpieć będziesz na pragnienie książek, żadnych ciasteczek nie będzie w okolicy, a czytać  będziesz w mroźnych pomieszczeniach umilę Ci ten czas „DomemJedwabnym” :)
Isabel z kolei zachwyciła się Przyszłą Prawniczką, która cytowała Kodeks Cywilny:
Własność nieruchomości nie może być przeniesiona pod warunkiem ani z zastrzeżeniem terminu.
Isabel postanowiła Cię wyróżnić, bo też mierzy się z sesją (razem ze mną, w końcu ten sam kierunek) i wie, jak „trudno” było Ci się oderwać od nauki, żeby wziąć udział w konkursie ;) Nagroda wyróżnienie ciągle pozostaje niespodzianką, a Isabel pozwoliła mi tylko podpowiedzieć, że leci do Ciebie delikatny upominek.
Proszę Was, byście wysłały swoje adresy na maila: agatonistka@gmail.com

Gratuluję i dziękuję wszystkim za udział w konkursie.
____________________________________________________________

Edit 06.06.13

Ponieważ minęły 3 dni, a ja nie dostałam żadnej wiadomości od Kizimizi, a ja nie wiem jak się z nią skontaktować, wyłoniłam kolejnego zwycięzcę. Zostaje nim DOMINIQUE. Gratuluję! :) I proszę o kontakt na maila: agatonistka@gmail.com

3 komentarze:

  1. Nie wiem czy doszedł mój email, bo coś szaleje mi poczta.
    Jeśli nie to daj znać to wyśle jeszcze raz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI NIE MASZ KONTA, WYBIERZ OPCJĘ NAZWA/ADRES URL I WPISZ SWOJE IMIĘ/NICK. ADRES STRONY MOŻE POZOSTAĆ PUSTY :)
Weryfikacja obrazkowa pomaga w blokowaniu spamu, który bez niej dosłownie zalewa bloga.