środa, 9 stycznia 2013

Wyzwanie 52




Postanowiłam wziąć udział w Wyzwaniu 52. Promuje ono regularne blogowanie i polega na napisaniu 52 notek w ciągu roku. Można wybrać sobie stopień trudności, ja zdecydowałam na poziom professional – moim celem jest napisanie 52 wysokiej jakości tekstów, przynajmniej jednego tygodniowo.
Żeby wszystko było jasne i klarowne, zaznaczam także, iż zaliczane do wyzwanie będą tylko recenzje oraz felietony (okazjonalnie relacje z Targów Książki, czy spotkań z pisarzami). Ponieważ sama nie jestem wstanie 100% określić, który felieton/recenzja będzie wysokiej jakości, możecie reagować, gdy któryś z tych wpisów, nie powinien być zaliczony. Pod koniec roku zbiorę je wszystkie i zobaczymy, co z tego wyjdzie. Wyzwanie trwa od 15 stycznia 2013 roku do 15 stycznia 2014 roku.
Was także zachęcam do podjęcia wyzwania i zabawy. Jej regulamin znajdziecie tutaj.

Ps. A jeszcze dziś zapoznacie się z 5 powodami, przez które decyduję się na czytanie fantastyki.

1 komentarz:

  1. Ciekawa inicjatywa. Na pewno pomaga się zmobilizować i pisać więcej i lepiej;) Sama nie wezmę udziału w tym wyzwaniu - nie lubię, kiedy ktoś mi coś narzuca;) Ale i tak będę starać się coraz lepiej prowadzić swój blog.

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI NIE MASZ KONTA, WYBIERZ OPCJĘ NAZWA/ADRES URL I WPISZ SWOJE IMIĘ/NICK. ADRES STRONY MOŻE POZOSTAĆ PUSTY :)
Weryfikacja obrazkowa pomaga w blokowaniu spamu, który bez niej dosłownie zalewa bloga.