poniedziałek, 31 grudnia 2012

Życzenia noworoczne + podsumowanie

Źródło zdjęcia
Jak minął Wam rok 2012? Mam nadzieję, że będziecie go wspominać bardzo dobrze. Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze robię sobie małe postanowienia noworoczne, ale nie, nie zakładam, że będę wstawać rano o 6 i biegać (wyrwanie mnie o tej godzinie z łóżka graniczy z cudem i już się nie łudzę). Chciałabym jednak czytać minimum 3 książki miesięcznie i wrócić do regularnego pisania opowiadań. A może uda mi się w końcu zabrać za coś większego. Chcę także stale rozwijać bloga i mam nadzieję, że z Waszą pomocą będzie on coraz lepszy.
Wam życzę wytrwałości w spełnianiu postanowień (nawet w postanowieniu nie robienia noworocznych postanowień), żeby ten nadchodzący rok przybliżył Was do spełnienia upragnionych marzeń i celów, bez względu na to, czy chodzi o dostanie wymarzonej pracy, czy odwiedzenie Australii. No i oczywiście samych cudownych książek do czytania, bo bez nich, życie było by nudne.

I na koniec garść statystyk. W momencie pisania tej notki odwiedziliście mnie 4 877 razy, a największą aktywność zanotowałam w grudniu, byliście u mnie aż 1 167 razy. Najchętniej czytaliście recenzje "Tańca ze smokami, część II" George'a R.R. Martina - aż 855 wyświetleń. Drugie miejsce zajęły "Zeznania Niekrytego Krytyka" Macieja Frączyka - 213 wyświetleń, a na trzecim miejscu znów pojawił się George R. R. Martin tym razem z "Ucztą dla wron, tom I: Cienie Śmierci" - 182 odwiedzin. Najczęściej recenzowałam książki gatunku fantasy, a królującym w tym roku wydawnictwem był Zysk i S-ka.

Do zobaczenia w Nowym Roku ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JEŻELI NIE MASZ KONTA, WYBIERZ OPCJĘ NAZWA/ADRES URL I WPISZ SWOJE IMIĘ/NICK. ADRES STRONY MOŻE POZOSTAĆ PUSTY :)
Weryfikacja obrazkowa pomaga w blokowaniu spamu, który bez niej dosłownie zalewa bloga.