niedziela, 23 grudnia 2012

Wesołych Świąt! Ho, ho, ho!


Źródło zdjęcia
Kochani, chciałam Wam życzyć wszystkiego dobrego. Suto zastawionego stołu, fantastycznych książek pod choinką, a także rodzinnej atmosfery. Nowych marzeń i wyzwań, a także odwagi do ich realizacji. Zdrowia, bo tego nic nam nie zapewni. Spokoju. Odpuśćmy świąteczną nerwówkę i zregenerujmy się. Naprawdę nic się nie stanie, gdy pokój do którego nikt od dawna nie zagląda, nie będzie dokładnie wypucowany. I wiary w to, że jutro będzie lepiej. Nawet wtedy, gdy dziś jest trochę gorzej.
Chciałam Wam także podziękować, że ze mną jesteście. Gdyby nie Wy, pewnie nie miałabym wytrwałości by nadal tutaj pisać, a dzięki Wam nadal jest to moje ulubione zajęcie. Dziękuję tym co są od początku i tym, co są od godziny. Mam nadzieję, że wytrwacie ze mną jeszcze trochę, tym bardziej, że mam dla Was świąteczną niespodziankę.
Nie jest to nic wielkiego, ale postanowiłam poszerzyć działalność bloga o felietony – oczywiście wszystko ciągle zatrzymane w temacie kulturalno-literackim. Ponieważ czytanie książek idzie różnie, a duże znaczenie ma ich objętość, mam nadzieję, że będzie to dobrym przerywnikiem.
Jeszcze raz, życzę Wam wesołych, rodzinnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.

1 komentarz:

  1. Niestety, ale nie robię tych zdjęć sama. Gdybym miała dobry aparat, to tak bym czyniła, jednak chwilowo go nie posiadam, więc biorę je ze strony weheartit.com :).
    Wesołych, kochana <3

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI NIE MASZ KONTA, WYBIERZ OPCJĘ NAZWA/ADRES URL I WPISZ SWOJE IMIĘ/NICK. ADRES STRONY MOŻE POZOSTAĆ PUSTY :)
Weryfikacja obrazkowa pomaga w blokowaniu spamu, który bez niej dosłownie zalewa bloga.