wtorek, 30 października 2012

Targi Książki w Krakowie 2012

Przepraszam Was za jednodniowy poślizg, naprawdę chciałam się wyrobić na czas :) Muszę Wam przyznać, że z jednej strony Targi Książki mnie rozczarowały; nie udało mi się zakupić Zbieracza Burz tom II” Mai Lidii Kossakowskiej, oraz „Kłamcy” Jakuba Ćwieka. Ale jak zawsze atrakcje sprawiły, że szybko o tym zapomniałam. Pewnie zastanawiacie się co zakupiłam. Moimi łupami stały się: Zeznania Niekrytego Krytyka” Macieja Frączyka. Kompletnie nie miałam jej w planach, ale skusiła mnie dużo niższa cena niż w księgarniach, a także to, że oglądam i lubię Niekrytego Krytyka. Zobaczymy, czy pisze równie dobrze, jak prowadzi programy. Później natrafiłam na dwa dobrze zapowiadające się kryminały: „Sztuka morderstwa” Michaela White'a oraz „Dom jedwabny” Anthony'ego Horowitza. Jestem z nich wyjątkowo dumna, ponieważ udało mi się je nabyć za dziesięć złotych :) Mam nadzieję, że wydawnictwo Rebis również za rok zorganizuje tak przyjemną przecenę. Tyle zakupiłam w piątek, ale przecież pojechałam na Targi także w niedzielę.

A niedziela obfitowała w same atrakcje. Najpierw poszłam na spotkanie z Jakubem Ćwiekiem, przy okazji kupując jego najnowszą powieść Chłopcy” (pierwszej części „Kłamcy”, na której mi zależało, niestety nie mieli). Nie tylko zostałam obdarowana dedykacją na świeżo zdobytej książce, ale także (dzięki fantastycznej organizacji spotkania) mogłam chwilę porozmawiać z Autorem. Jestem pod wielkim wrażeniem i do książki podchodzę z równie dużymi oczekiwaniami, mam nadzieję, że za niedługo wychwalę ją pod niebiosa ;)

Po spotkaniu udałam się na Zjazd Blogerów Książkowych, na którym odbyła się także inauguracja konkursu na najlepszy blog literacki organizowanego przez wortal Granice. Przyznam, że pierwszy raz byłam na tego typu spotkaniu i zapewne nie ostatni. Fantastycznie było spotkać innych blogerów książkowych, wymienić się doświadczeniami i pomysłami. Jeżeli będziecie mieć tylko okazję, weźcie w czymś takim udział, nie pożałujecie :)
I na koniec jeszcze kilka zdjęć. Pozdrawiam Was gorąco.

1 komentarz:

  1. Ćwiek jest świetny ;) Spotkałam go na Bachanaliach w ZG i cóż, bardzo dobrze to wspominam :D A mój "Kłamca" niedawno doszedł i czeka na swoją kolej, ale nie dam mu długo leżeć bezczynnie. Fajnie, że dobrze się bawiłaś, a zdjęcia porobiłaś cudne.

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI NIE MASZ KONTA, WYBIERZ OPCJĘ NAZWA/ADRES URL I WPISZ SWOJE IMIĘ/NICK. ADRES STRONY MOŻE POZOSTAĆ PUSTY :)
Weryfikacja obrazkowa pomaga w blokowaniu spamu, który bez niej dosłownie zalewa bloga.