środa, 25 czerwca 2014

Czasem coś się kończy

Jak się domyślacie po tytule, pakuję manatki i zamykam bloga. Ale nie oznacza to, że przestaję blogować :)
Niestety pierwotny zamysł, jakim miało być tylko recenzowanie tu książek, już dawno mi się znudził i jak zauważyliście, próbowałam wielu nowych rzeczy. Zrobił się tu taki misz masz, że sama zaczęłam się tu źle czuć. Czasem po prostu warto zacząć wszystko od nowa, a ja nie chcę zamykać się już w określonej tematyce. Potrzebne mi jest nowe miejsce.
I właśnie do niego Was dziś zapraszam :) I choć po 2 latach blogowania smutno mi opuszczać te cztery kąty, to rozpiera mnie ogromna ekscytacja, na myśl, że zaczynam zupełnie nowy projekt.
Dziękuję Wam, tym którzy byli tu od początku i tym co przyszli niedawno. Dzięki Agatonistce poznałam wielu wspaniałych blogerów i wielu z Was jest mi bliskich (choć może sami tego nie wiecie). Każdy komentarz dał mi sporo radości.

Mam nadzieję, że zaglądniecie na nowego bloga. I razem ze mną tam zostaniecie :)

19 komentarzy:

  1. Szkoda, że rezygnujesz z tego bloga. Będę zaglądać na Twój nowy adres :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, bardzo lubiłam tu zaglądac...

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi nie działa ta nowa strona:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością nadal bede zaglądać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno zajrzę na nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, na szczęście nowy blog jest super

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI NIE MASZ KONTA, WYBIERZ OPCJĘ NAZWA/ADRES URL I WPISZ SWOJE IMIĘ/NICK. ADRES STRONY MOŻE POZOSTAĆ PUSTY :)
Weryfikacja obrazkowa pomaga w blokowaniu spamu, który bez niej dosłownie zalewa bloga.