piątek, 31 stycznia 2014

Blog Roku 2013

Jennifer nie ma nic wspólnego z tym wpisem. Ale Jennifer nigdy za dużo :) Źródło zdjęcia
Trzy dni chodziłam dookoła laptopa, zerkałam na niego znad notatek, przeglądałam tych, co się już zgłosili, aż w końcu wzięłam głęboki oddech, wpisałam swoje dane, zamknęłam oczy i kliknęłam wyślij. Zgłoszenie do konkursu Blog Roku 2013 poszło.

Czuję lekki stres, bo nigdy jeszcze nie zgłaszam bloga do konkursu, a jednocześnie spokój, widząc swoich faworytów na liście i trzymając za nich kciuki. Nie mam pojęcia, co mnie do końca napadło, ale stało się ;)
Nie bójcie się jednak, blog nie zostanie zaspamowany proszeniem o wysłanie na mnie smsów, bo choć 1,23 zł* to nie dużo – to ile ciekawych rzeczy można za nie powiedzieć :) Jednak, jeżeli przypadkiem by się zdarzyło, że kompletnie nie jest Wam ono potrzebne, to będę bardzo wdzięczna za Wasze wsparcie. (Czuję, jak w YCD – Jeżeli podobał się Wam mój taniec, to ślijcie na mnie smsy ;)


A ja tymczasem wracam do notatek z Ekonometrii. Jeszcze tylko dwa egzaminy w ten weekend i jak litościwy bóg sesji pozwoli, to będę wolna i wrócę do wcześniejszego regularnego pisania.

Trzymajcie się ciepło!

*Dochód z smsów zostanie przekazany fundacji GAJUSZ, która prowadzi hospicjum dla dzieci osieroconych.
**I tak na koniec, niezależnie od tego, czy będziecie głosować na mnie, czy na kogoś innego, pamiętajcie, że "0" to cyfra zero oraz o tym, by w smsie nie wstawiać żadnych spacji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JEŻELI NIE MASZ KONTA, WYBIERZ OPCJĘ NAZWA/ADRES URL I WPISZ SWOJE IMIĘ/NICK. ADRES STRONY MOŻE POZOSTAĆ PUSTY :)
Weryfikacja obrazkowa pomaga w blokowaniu spamu, który bez niej dosłownie zalewa bloga.